11 Ekim, 2019

ASALA’NIN YERİNE ERMENİ TERÖR ÖRGÜTÜ PKK

8 yıl önce
ASALA’NIN YERİNE ERMENİ TERÖR ÖRGÜTÜ PKK
PKK, 12 Eylül’den sonra büyük darbe yiyen ASALA’nın yerine, MİT’deki kripto Ermeniler tarafından Ermeni kökenli Artin AGOPYAN(Abdullah ÖCALAN)’a kurdurularak milletin başına bela edilmiştir.
Bizim yıllardır söylediğimiz ama kimsenin inanmak istemediği gerçeği Kemal Burkay bakın nasıl özetliyor. Bir takım gizli yerlerin PKK içinde de elleri vardı. Öcalan’ın sözüdür: Biz PKK’yi kurduk, üç yıl ekmeğimizi, silahımızı, paramızı devlet verdi. Karşılığında diğer Kürt örgütlerine karşı savaşmamızı istedi. Ne istedilerse yaptık. Sonra ellerinden sıyrıldım, Suriye’ye gittim...)
Yorumlar
  • Ömer Bolat Sayın hocam aponun baba tarafından ermeni kökenli olduğu bilgisine vakıftım.Ancak Artin Agopyan ismini ilk kez duyuyorum.Bu kesin doğru mu, hangi kaynakta geçiyor?Bu konuda detaylı yapmak istiyorum.
  • Ömer Bolat Bu konuda detaylı araştırma yapmak istiyorum.
  • Necati Çavdar Kardeşim, "Apo"denen aşağılık maşanın "kürtçe bilmediğini", "Eşşek kürtler"diye kürt halkını aşağıladığını biliyoruz. Ancak ismi konusunda bilgim yok idi. Bende Osman Şahin beyin yazısından bilgi sahibi oldum. Ancak 1976-1979 da Diyar-ı Bekir'de, 1979 - 1980 de Yüksekova'da idim.. O dönem var olan kominist- ırkçı teşkilatların yerine palazlandırıldığına şahit oldum..Öte yandan ASALA'nın hedeflediği çoğrafya haritası ile PKK'nın hedeflediği Çoğrafya haritasını çakıştırın birebir örtüştüğünü göereceksiniz. Irkçı kemalistlerin iahanete varan tahrikleri sayesinde Mülüman kürt halkından destek bulmaya çalışan bu kominizma artığı örgütü, her halde en iyi MİT'denen yapı bilse gerektir.
  • Necati Çavdar "ASALA’NIN YERİNE ERMENİ TERÖR ÖRGÜTÜ PKK" isimli yazının tümünü verememiştim. Not olarak tüm yazıyı paylaştım
  • Ömer Bolat Teşekkürler hocam..

Hiç yorum yok:

kim nerde görmüş ise öyle bilir....... Necati Çavdar

  https://www.facebook.com/photo/?fbid=10155049048712700&set=a.10153847261797700 https://www.facebook.com/photo/?fbid=10150497860737700&...