19 Mayıs, 2019

Hacıbayram da .. Alaattin Kaya'nın anası vefat etmiş.

14 Mayıs 2019 salı günü;
Sanatoryumdan gelirken Yıba'ya uğradım.
Oradan da ikindi namazı için Hacıbayram'a geldim.
..........
Namza sonrası Cenaze var.
Tek kişi
ve Hatun kişi
Cemmat az.
Fakat , namazı medya görüntülüyor.
Ancak ortada protokol filnda yok.
Acaba niye ki
Namazı kıldık..
Çok ilgi gösterilmeyen Canaze yi  Büuükşehir Belediyesinin  tahsis ettiği  cenaze abasına  kadar taşıdık.
taşırken gariban cenazesi olsa gerek diye düşünmeden edemedim.
.....
cenazeyi arabaya yükledikten sonra
gözüme eski Urfa belediye başkanı  ve ilerde de eski Milli gazete ankara temsilcisi takıldı
urfalı ya cenaze kimin diye sordum
Alaattin Kayanın anası.Hanımefendi hemşehrim di de diyerek adeta "mecburen geldim" der gibi.
..........
İlerde kendilerini bekleyen otoya binmek için yönelen Milli Gazete temsilcisine de sordum
Bizim Alaattin Kayanın annesi dedi
Alalattin kaya'nın burada olup olmadığını da sorunca "izin vermemişler gelemedi "dedi.
nerden nereye.
kimbilir Allaattin Kaya nın eski hali olsa idi.cenazeye kimler gelmezdi ki.
Allaatin kaya hapiste bir avuç insan anasını yolcu ediyor..
Dünya ne garip.
.............

















































Hiç yorum yok:

kim nerde görmüş ise öyle bilir....... Necati Çavdar

  https://www.facebook.com/photo/?fbid=10155049048712700&set=a.10153847261797700 https://www.facebook.com/photo/?fbid=10150497860737700&...