06 Mart, 2019

İran azerbaycanında yaşayan bir azeri çocuğu: "Sen anadilinde şiir okurken ödüllendirildin, ben anadilimde konuştuğum için aşağılandım."

6 yıl önce
Necati Çavdar bir fotoğraf paylaştı.
İran azerbaycanında yaşayan bir azeri çocuğu:
"Sen anadilinde şiir okurken ödüllendirildin, ben anadilimde konuştuğum için aşağılandım."
I ♥ ZANJAN
تو در مدرسه به زبان مادریت شعر خواندی و جایزه گرفتی و من به دلیل صحبت به زبان مادریم تحقیر شدم
تو تنها به این دلیل که می­توانستی زبان مادریت را حرف بزنی با سواد...
Devamını Gör
Okulda şiir okudun, bir ödül aldın ve annemin dilinde konuşmaktan dolayı rezil oldum.

Sen sadece dilini değil için okur, ben de yedi yıl içinde ikinci dili öğrendiğim halde cahil ve aptal oldum.

Kitap, okul, radyo, televizyon, dergi, dergi ve bütçe genişletmek için bir kitap vardı ve annemin dili nedeniyle tehdit edildi ve ceza aldım...

Hiç yorum yok:

kim nerde görmüş ise öyle bilir....... Necati Çavdar

  https://www.facebook.com/photo/?fbid=10155049048712700&set=a.10153847261797700 https://www.facebook.com/photo/?fbid=10150497860737700&...