05 Nisan, 2019

Yücel Can ile...Can'dan muhabbet..

7 yıl önce
Yücel Can ile...Can'dan muhabbet..
Yorumlar
  • Köksal Gör Abiiiim, e-mailime cevap gelmedi.
  • Yücel Can ABİ PROGRAM NETLEŞYOR, SİZE GÖNDERECEĞİM. KONUŞMACI OLARAK KENDİNİZİHAZIRLAYIN.SELAMLAR.
    1
  • Yücel Can ÖZLEMİŞTİM DOĞRUSU VEFASKAR, DOST, ÇİLE VE GÖNÜL ADAMI. CAN ABİM
  • Yücel Can NECATİ ABİMİ, GÖNÜL ADAMINI, ZAMANINA GÖRE GARİP AMA HAKİKATI YAŞAYANI,ÖZLEMİŞTİM DOĞRUSU VEFASKAR, DOST, ÇİLE VE GÖNÜL ADAMI. KURTULUŞA DOĞRU ADIM ADIM GİDEN CAN ABİM
  • Necati Çavdar Yücel, bu gün bölgede elektirik direklerini değiştirdiler. O nedenle ancak akşam üzeri "ceylan" geldi ve geç vakitte yazdım. Gönderebildim..Resimler için Server Vakfı "simalar cönkü" (face) sayfasını takip edebilirsin.. Övgülerin için, bizim hak ettiğimzi değil .Ancak diler ve dilenirizki azda olsa o yolda yol alalım.. Hoş dilek olarak güzel.. Kendi temizliğini yansıtmışsın.. Sağ ol
  • Yücel Can Allah razı olsun Abi. yucelca23@gmail gönderebilir misin?

Hiç yorum yok:

kim nerde görmüş ise öyle bilir....... Necati Çavdar

  https://www.facebook.com/photo/?fbid=10155049048712700&set=a.10153847261797700 https://www.facebook.com/photo/?fbid=10150497860737700&...