19 Ocak, 2020

Kemal Kılıçdaroğlu ve Patnos'un Kamber'i


Bu gün, geç vakitlerde  dükkana  bir bey geldi.Zaman zaman uğrar . Selam verirdi.. Adını ve nereli olduğunu da bilemezdim..
Patnoslu..
Ahimesut Patnos derneğinden geleirken soluklanmak için uğradı..
Kendi köylerine bağlı Mezradan komşuları vefat etmiş.Onun  dernek de ki taziyesinden geliyormuş.
Konu rahmet ve ameller.Cennet  olunca
..........
Dr. Hacıbayram Bulgurlu'nun  sıcağı sıcağına gönderdiği  "Hırant Dink "ile ilgili mesajı  denk geldi.
....
Misafirimiz Hırant denince direkt
"Kılıçdaroğlu konuşunca  çok  sinirleniyorum "diye Kılıçdaroğlu'ndan  söze girdi.
Varsın konuşsun dedim.
Devam etti.
Kılıcdaroğlu'nun soyadı öyle değildi.
Değiştirmiş dedi
Niye diye sordum..
- Bir yanlış olmasa niye değişsin ki.."  diye  sorup  gülerek "Ben kürdüm.. Ama o değil "  diye de devam etti
- Babası  Patnos da Tapuda  tahsildar idi.
Çok insanın  tapularını.... etti..

Benim  ağbeyim de Patnos  İlköğretim müdürü idi.
O yüzden çok iyi tanıyoruz
Kılıçdaroğlu, benden küçük idi.
Patnos Cengiz Topel İlkokulunda birden  den beşe  kadar okudu.Öğretmenide bizim köylü Mustafa Fevzioğlu idi
Adam sülalesiyle yalan söylüyor" dedi.
............
Bilmiyordum..
Acaba dedim.
Ankara  ve Kastamonu da iş yapan  "insan durup dururken ikide bir niye adını, soyadını değiştirir ki " diye soran Atabey Yapı 'nın sahibi gidince
"Kılıçdaroğlu + Patnos "yazarak  Google denen  bilgeye sordum.
işte  karşıma  çıkanlar:
//////////////////////////////
ERSİN RAMOĞLU (GÜNEY)



Patnos'un Kamer'i








CHP'nin başı KeMal siyasetin en çamurudur.
Önüne gelene iftira atar.
Yalanı ortaya çıkar ama özür dilemez.
Sorsanız ondan dürüstü yoktur.
Boğazından da haram lokma geçmemiştir.
Böyle hava atar.
***
Tapu müdürü olan babasını anlatırken de gururla konuşur:
Babam bana derdi ki 'Yeter ki sen doğru dur, eğri kendini belli eder' der.
KeMal dürüstlük abidesidir!
Rahmetli babası da öyleydi!
O böyle diyor.
Ama Kemal Kılıçdaroğlu'nun yıllarını geçirdiği Patnoslular öyle demiyor.

***
KK'nın babası Kamer Kılıçdaroğlu, Patnos'un Tapu Sicil müdürüydü.
Patnoslular, "Acaba burada yaşadığı sürece Kemal Kılıçdaroğlu'nun boğazından hiç helal lokma geçti mi?" dedi.
Hatta Tapu Müdürü Kamer Kılıçdaroğlu, "Rüşvet karşılığında evrakta sahtecilik yapmak ve görevini kötüye kullanmak" suçundan yargılanacaktı.
Ama ömrü vefa etmedi.

***
Kemal Kılıçdaroğlu 'dürüstlük' şovu yaparken Patnoslular 'yav he he' diye hep dalga geçti.
Çünkü Tapu Müdürü Kamer'e rüşvet vermeden iş yaptırmak imkansızmış.
Rüşvetin boyutu da işin büyüklüğüne göre değişirmiş.
Tapucu Kamer altın ve halı almadan iş görmezmiş.
Eğer pala bıyığının tek tarafını burmuşsa tek altın, ikisini birden burmuşsa el dokuması bir halı istiyor demekmiş.Rüşvet vermeyen Patnoslular 30 yıldır kördüğüme dönen tapu davaları ile uğraşıyor şimdi.

***
Bu iddialar, Kamer Kılıçdaroğlu'nu, sahtecilik suçundan mahkemeye veren Patnoslu Hasan Kurt, Sıdık Kurt, İkram Türkmen ve Mehmet Türkmen'e ait.
Gördüğünüz gibi KeMal'in boğazından haram lokma geçmemiş!..
İnanmayan Patnoslulara sorsun!
/////////////////////



Patnoslu Süleyman Aslan'dan Kemal Kılıçdaroğlu'nun babası için bomba sözler


Hiç yorum yok:

kim nerde görmüş ise öyle bilir....... Necati Çavdar

  https://www.facebook.com/photo/?fbid=10155049048712700&set=a.10153847261797700 https://www.facebook.com/photo/?fbid=10150497860737700&...